Thursday, January 7, 2010

Ntah. Aku Pon Bingung.

Ntah nape tibe2 aku rase melampau emo. Aku merase benci dengann segale yg terjadi skang. Situasi bertukar sekejapan. Hati pon turut berubah. Hati? Hmm.. terlampau melampau berubah. Aku pon tak pasti. Ape selame ni tak cukup kah kesabaran, pengorbanan aku pade die? Haihlah manusia, kenapa?

Hmm.. kini aku seperti sudah hilang rase utk berkasihan sesame manusie. Atas alasan ape mereke yg tak bersalah juge kene tempiasnye?

Tapi honestly pasaan aku tak seperti dulu. Puas jugak aku neutralkan semule tp ntah la. Tak pasal2 aku fikir, aku tak perlukan sape2. hmm… seharian aku berdiam diri, menghayati ketentuan, kekecewaan ini. Sampai tbe2 air mate mengalir seniri. Air mate kebencian. Hmm… ape aku tak mampukah utk membencinye?

Hmm… susah hati membawe aku ke meje mkn berulang2…

Aku tak lapar tp keseliratan fikiran buat aku rase nak mkn je!

Damn!!

Puas aku hilangkan pasaan tu tp ntah kenape tak berjaye.

Ye ramai jugak yg nasihatkan, mahukan aku jadi seperti neutral. Fyra yg sentiase menggedikx sakan, ketawe, bercakap tanpe henti dan fyra yg sentiase pandang ke hadapan. Tak pernah kisah ape yg org fikirkan tentang dirinye, tapi sie2. walaupon aku bangkit kini, untuk ape kalau semangatnye diselaputi dendam, hatinye penuh kebencian…

Pada siape? Pade die sepatutnye, tapi kenape aku berdendam benci pade kaumnye?

Kenape fyra???

Fyra diam lagi di akhir rasa :)

1 comment:

Anonymous said...

wah wah wah....bkan main emosi lagi...hehe