Friday, December 5, 2008

P I T = s a h a b a t




Muhammad Fitrah Bin Juhar

Aku panggil die Pit.

Kasar sangat tuturnye tapi sebenarnye kalo aku piker blek, setiap kate-katenye tu sebenarnye satu semangat. Tapi perlu di pandang, di dengar oleh mate, hati dan telinge yang positif (+). Pasti semangat akan menebal! Pit seorang kawan yang seharusnye kite pandang di sudut positif setiap tingkahnye. Semangatnye menginspirasikan orang lain (aku) . Syukur sangat aku ditemu seorang sahabat seperti die. Die jugak selalu sangat rajin memandu kerete kalo lepak. Hahaha. Time tu aku ngan Dila akan jadi Mem Besar kat blakang. Tapi itu pun kalo kuar beramai-ramai. Kalo berdue je ngan Pit aku kene duk depan jugak :P Hekhekhek. Pit jugak pendengar yang baik. Die boleh mendengar setiap masalah yang akan kite citekan. Dan die akan bagi nasihat, tapi sile tahan telinge anda. Makian akan disajinye okay? Hahaha :p.
Pit, aku sakit hati ngan ko. Tak suke dengar pe ko cakap. Macamlah ko bagus sangat. Tapi tu dulu. Skang aku rase bez kawan dengan kau sebab sgale tingkah dan ungkapan ko aku da pandang di sudut positif (+).
Ko rajin melayan karenah aku. Dan yang paling bez ko akan berusahe memerah otak untuk jawab semue soalan aku walopun aku tau kadang-kadang ko mati akal jugak. Hahaha :D. Soalan-soalan yang di luar kewarasan dan pemikiran manusie yang sering aku aju kan, bejaye ko jawab dengan sabar. Hekhekhek :P.

Terime kasih Pit!

No comments: