Wednesday, December 17, 2008

B i Z i . . .

Lama da tak menulis kat blog ni. Haih sangat bizi lately ni. Bizi dengan "Kecemasan, boleh sy bantu?" , Bizi dengan manuskrip "Genggaman Terakhir" , poem2 baru, painting2 , bisnez dan yang terbaru aku sedang bizi mencipte lagu dan menulis lirik. Wihuuu . . .
L E T I H . . .
Tapi itu lah keseronokan dalam hidup aku sekarang. Tak kusut dengan masai masalah lain. Cume mase tu da tak cukup lagi untuk melepak lelame kat Subaidah @ Tranquerah Bistro. Da tak banyak mase di habiskan untuk tido. Hahaha. Harap sangat semue pe yang aku buat skang nampak hasilnye kelak. Alaa.. mi nat punye pasal, tak cukop tido pon okay je...Dalam pade tu jugak,aku sedang kecut perut menanti Tranquerah Bistro kat Hang Tuah Mall bukak coz aku akan start dengan bisnez aku dan projek baikkkkkk punye dengan Tranquerah Bistro. Hehehe.
Pe lagi updet tentang aku ek??
Hmm . . . pasal 'DIA' !
Ya. Dia itu, manusia kegemaran aku . . .
Haih . . . Sangat gembire sejak die tego aku hari tu. Wiwit . . . :-P

Harap die sentiase sihat walafiat & muge Allah lembutkan lagi hatinye.
InsyaAllah :-)

Pape aku updet lagi ye. Tapi tak janji bile kerane aku sangat sibuk sekarang. Doakan hanya yang terbaik ye?
Aku pon akan doakan yang terbaik untuk kawan2 aku!

No comments: