Sunday, February 1, 2009

Kenangan Pahit 2009

Assalammualaikum
Lame tak updet blog usang ni. Seperti biase alasan klise - s i b u k . . . Hehe ;) Tapi btol dow,sibuk sekang ni. Mcm2 hal.
Baru2 ni xcident kat Pedas Linggi. Huhuhu :-P First time aku xcident so macam sgt terkejut dan trauma la jugak. Trauma utk naik dan bawak kerete. Tapi pe nak buat kene naik jugak kerane itu sahaje pengangkutan yg ade. Hehe ;) Kemalangan tu btol2 memberi kesan dan merupekan 1 kenangan paling pahit penah terjadi dlm hidup aku. Tak mungkin dapat aku lupe sampai bile2. Kemalangan yg aku rase kan seperti suatu petande dariNYA. Seperti memberi sekali lagi peluang kepade aku untuk bernafas di dunie Tuhan ini. Syukur Alhamdullillah. Haih... Aku rase 1 je mlm tu - 'mungkin ajal da tibe' tapi syukur aku selamat.
Kemalangan tu buat aku hilang semangat jap, siap demam terkejut la. Tapi nasib bek Pit ade. Die meniup semule semangat aku. Hahaha :-D [Fuhhhh...] Thanks ye Pit! Sgt menghargai pe yg ko cakapkan tu. InsyaAllah aku pegang! Itu je kot utk entry kali ni. Tak payah la nak cerite details pasal kemalangan tu kay? Hehe ;) Tapi pe yg aku nak pesan, dlm pape kemalangan, tak kisahlah kalo langgar lembu sekalipon, sile buat report bertulis di balai polis berdekatan ye. Ini pon ade org nasihatkan aku, kalo tidak aku tak tahu pon. Haha :-D
p/s : pandu cermat,jiwa selamat . . . :)

No comments: