Friday, March 20, 2009

berada di tempat asal

Salam.
Fira sudah balik ke tempat asal usulnye. Hikhik ;) Ntahla tak tahu nak ckp excited @ tak. Pasaan ni biase2 je. Tak plan ape2 lansung. Just follow pe yg ditakdir. Mungkin pade mate kasar, aku lansung takde perancangan dlm hidup. Hmm. Bukan takde perancangan, ade tapi aku semakin takot utk merancang. Hm. Sekang aku cume ikut shj jln yg ditunjuk n yg ade depan mate. Yup! Aku masih bekeje dlm department yg same cume berlainan tempat dan negeri shj. Mane2 pon care kejenye tetap same cume keselesaan diri seniri je. Pade aku semenye ok tapi ade jugak masalah2 lain yg sedikit sebanyak membuatkan mood aku goyah sket. Tekanan jiwe dan ketidak stabilan mood berlaku dlm hidup sekang. Tapi insyaAllah aku cube tahan dan sabar je dgn pe yg jadi sekang. Hati ni tak dapat nak ramal.
Jauh dr segale di Melaka, bwat kadang2 hati ni rindu jugakla. Sebak jugak. Haha ;) Tapi nak wat cane kan? Hidup mesti diteruskan. Hikhik. Tapi terus terang, r i n d u gile kat Melaka.
Sekang ni aku kembali seorang diri. Cinta? Becinta dengan public transpot & keje lebih membahagiakan kot. Huhu ;) Ntah r, hal hati susah nak ckp. Tapi tak tau la akan datang.
Ntah la. Sekang mcm da takde pasaan pape la. Macam da tak heran ngan seme tu. Lebih fokus pade keje & public transpot. Hahahaha. K la, penat ni. Hikhik. Thnks kerane sudi bace. Muahxxxxxx!!! :-*

p/s : r i n d u sgale Melaka :'(

2 comments:

Anonymous said...

Rileks la cyg. Kau kan org key ell.Mesti boley adapt nye. Bile nak jumpe aku nih. Kau macam mak datin. sibuk jerk!

Nurfyra said...

hikhik ;) memang nga relax la ni.aq try adapt semuenye.inilah hidup.aku bukan suke2 nak sibuk ngek!aku memang sibuk.hikhik ;) ko pon tetibe muncul.camne nak jmpe.haha :-P