Monday, January 26, 2009

merapik sat ;)

Hi. Sgt letih sekang. Sgt sibuk dgn rutin harian. Kate org – “gile r ko!” tp nak wat cane, nak hidup. Hehe. Tp cane pon aku tetap same. Macam dulu cume takde mase yg byk mcm dulu la utk lepak. Kadg2 boring jugak coz takpat nak updet bende2 baru mcm gig,exbhition,event2 n yg paling kechewe takpat nak join! Haih…tp bende skang ni lg penting utk jaminan mase hadapan. ;) life sekang okay2 aje. Semenye cukup utk diri seniri dan adik aku, nyna senget. Die je la yg mampu aku tanggung sekang. Hoho :-D bukan tanggung pe pon, tp kalo utk berseronok2 adelah budget utk die tp perlu dikawal jugakla. Tak ley r hari2 nak enjoy. Ngeee… :-P penyakit rindu tu da tak seperti dulu. Da terawat mungkin dgn kehadiran sasaorang. Agagaga ;) ntahla setelah sekian lame, tbe2 terbukak plak hati ni sekang bile kenal die. Hmm… respon baik. ;) thanks ye wak! ;) tp cume rumit skit la. Coz berlainan bangsa & agame. Hmm… ley jadi isu ke bende tu seme? Asalkan bahagie dan tahu batasnye cukuplah ait? Ntah la. Aku ni jahil dlm bab2 macam ni tapi aku tahu dan fahamlah ape yg bley dan ape yg tak bley. Hmm.. ni seme soal hati. Cane nak nafikan pasaan tu? Lame jugak aku ambil mase utk hal ni. Aku piker, mintak nasihat dan tanye hati aku btol2. dan jawapannye sgt positif cume tulah, takot respon org lain. Die? Die pon piker mcm yg aku piker jugak. Die pon rase hubungan kitorang akan jd rumit dgn penerimaan dan kate2 org lain. Sekang tak declare pape, masih mahu mengenal hati dan budi memasing lg. Yg tahu pon org dekat2 dgn aku. Kadang2 kite tak dpt nak agak bende ni akan jadi, tp bile da terjadi kite seniri tak dpt nak ckp pe. Btol tak? Just follow the flow, kate org. Pape pon aku sedang b a h a g i e ;) Harap anda pon same. Hekhekhek :-P Okay pasal kwn2, semenye ok. Mereke pon sibuk dgn rutin harian dorang. Yg latest pon aku lepak ngan Nas & Wari. Selebih mase pon aku dgn kwn2 kat TM je. Linda pon bizi dgn keje2 dan bisnez die. Tapi tak penahlah lost mcm tu coz ari2 jumpe cume takde mase utk lepak lg cam dulu. Di tempat keje plak, ok je. Aku memang takde hal sgt dgn tempat keje cume kadg2 ade jugak bende yg buat aku mcm fikir dan ketawe seniri. Ntah la karenah org ait? Pelbagai! Tapi seme tu buat aku menafsir pe sebenarnye hidup dan ajar aku supaye hati2 dlm berkawan. Kite manusie, banyak topeng. Hohoho :-D Selalu aku pesan pd diri aku – hati2 dlm persahabatan. Tp yg kerap nasihatkan aku ielah Linda la. Katenye aku ni cpt terpedaye dgn org dan mudah rase simpati dgn keluhan org, tu yg ramai ambil kesempatan kat aku. Ntah la. Aku cube jugak utk berubah tentang tu tp kadang2 aku seniri keliru same ade org tu btol2 tengah susah atau die sengaje nak pergunekan aku aje. Haih… :-/ Aku harap aku dijauhkanlah dgn org2 mcm tu. InsyaAllah. Takt ni tu je kot utk entry kali ni. Semoge kite seme dijauhkan dari mereke yg bertopeng baik tu ye. Hehe ;) Biarla ape yg org nak ckp, da kate org, mestila suke bercakap. Haha :-D

No comments: