Tuesday, January 20, 2009

merapik

Salam.

Permulaan hari yg tak baik. Hehe ;) Kaki terlanggar bucu meje. Aduh! Sakitnye. :-/ Apesal aku letak meje dekat dgn katil? Ni kene ubah ni. Kalo tidak hari2 kaki aku melanggar bucu. Haih… tapi nak letak mane? Meje memang kene dekat dgn katil supaye lepas aje menulis, aku bley terus landing atas katil. Takpun selepas bace buku, bley terus letak buku tu atas meje. Hohoho :-D Pasal sebuah meje, aku dok pening2 kan kepale. Haha :-P Kate org aku ni memang suke fikir sesuatu sehingge aku pening kepale. Kate org la. Tapi pade aku perlu untuk fikir itu sume. Kerane aku takot kalo keputusan awal aku, hanye dr pandangan kasar aku aje.

Haihla… aku semakin pening skang. Hekhekhek ;) Arini takdak pe pon nak tulis cume hanye nak merapik skit. Hohoho. :-D Da lame tak tulis poem. Itu bermakne da lame aku tak memerhati gerak dan tingkah manusie. Btol ke? Ntah la. Hehe ;) Apesal sekang angin kuat je eak? Soklan yg tiade kene mengene dgn ape yg aku ckpkan dari awal tulisan blog. Huhu ;-P Kan aku ckp, aku nak merapik. Sukati aku la nak soal ape ait? Ni blog aku. Bukan blog korang. Haha ;)

Semalam aku keje mlm. Okay la cume mengantuk sgt tp ku gagahikan jugak. Semalam utk pertame kalinye aku rase sgt mengantuk time keje mlm. Bese mate ni hanye mengantuk time keje pg atau ptg je. Tapi semalam, adeh…sgt mengantuk lols!

Tadi aku pi lepak dgn sorang kwn kat kota laksamana asam pedas claypot. Lame tak lepak dgn kwn2. Bual bicare tentang hal2 semase, bercerite tentang masalah die dan bersame2 mencari jln penyelesaian. InsyaAllah, selagi ade daye aku akan tolong mane yg termampu.

Itu je utk entry kali ni. Haha :-D Aku seniri tak tau nak tulis pe, tp utk sentiase nampak rajin m’updet blog, jadi aku tulis je la. Haha ;)

No comments: