Friday, September 19, 2008

3 keping TEXT mengubah MOOD

Semalam .
Aku seperti bahagie .
Terime hanye 3 text dari
m a n u s i a k e g e m a r a n ku . . .
tapi sudah cukup membahagiekan hati ini . . .
Alhamdulillah . s y u k u r .
Kata-kata . Ringkas .
Tapi penoh makne .
Secare negatifnye memang ie satu sindiran .
Tapi mana mungkin aku dapat memandang di kaca mata negatif terhadapnye .
Segalanye p o s i t i f (+)
Pengucapan yg ditaip menggunakan henfon N91 itu menyentuh hati .
Bukan kechewe ok ?
Tapi rase bahagie .
Hekhekhek
Kerane text itu membuktikan die masih mahu mengambil berat tentang aku .
Isi text - mahukan aku berubah .
Berubah di kaki seniri .
Berubah supaya aku seniri menerime untungnya .
Berubah atas inisiatif seniri .
Mungkin bile mereke membace , mereke kate , die menyindir aku .
Arghhh . . . Persetan kate mereke .
Kerane aku lebey mengenali siape die .
Die seniri penah kate - "Kata2 aku bukan utk mlukekan hati ko , cume nk kan ko jd hati kering sikit . Jangan belembut sgt . Nnt seng2 org pijak kpale . " Lebey kurg mcm tu lah .
Hmmm . . .
p e r u b a h a n ?
bile agaknye ?
masih belum besedie agaknye .

No comments: