Monday, September 15, 2008

s e k a r a n g :-/

Sekarang ?
Pandang depan , jangan cube toleh lagi .
Takkan ade peluang untuk mengubah lagi .

Atmosfera pula makin jenuh menerima gas negatif (-)
Dari planet diri seniri
s e s a k
nafas semakin tersekat
punya harga lagikah kekesalan lampau itu ?
punya lagi masakah untuk mentransformasikan 1 per 1 menjadi positif (+) ?
l e t i h
sarat dengan keringat keletihan
hingga terus menjadi keding dibuatnye .

tapi . . .
maaflah kuman-kuman
walo aku sudah berkali-kali terluke mane mungkin aku biarkan kau dekati aku .
Oit . . .
Jangan pandang paiseh kat aku ok ketue kuman !
Hahahaha
Aku pakai Dettol
Hekhekhek :p

Aku cube jadi kuat .
Walopun aku seniri tak tahu tahap kekuatan aku .
Bak kate nyna "kau ni Nampak je cam gangster , tapi emosional lebey ."
Hahahaha. . .
Bukan emosional, cume sensitive tu melampau sangat .
Lahir je tahun nage , tapi hati lembut . . .
Hmmm . . .
Sampai bile agaknye ?

r e l a x jap . . .

No comments: