Friday, September 5, 2008

B A H A G I A :)


Hari ni . . .
Aku rase jantung aku mule berdegup kencang .
Pandang tepat ke anak mate die , buat aku bergetar .
Btol la ape yg dikate orang . . .
Bile kite berdepan dengan orang yang kite cintai , maka jantung akan berdegup kencang .
Dup dap dup dap . . .
Laju semacam .
Bukan neves,tapi macam hilang kate2 .

Die [NGEK]
Sederhane je orangnye , tapi mampu buat hati aku lupe hal lain .
Bukanlah mengkhayalkan tapi terase seperti aku di bawa terbang ke satu orbit yang aku lansung tak tahu arahnye .
Yang aku lihat pelangi , warne cerie . . .
Aku jatuh cinte lagi ?
Haih . . .
Takot plak nak mengakuinye .
Aku takot kalo ienye hanye satu mainan perasaan .
Aku takut juge kalo aku hanye jadikan die penampan kepada kelukaan yang lepas .
Tapi kalo jantung da berdegup kencang macam tu .
Apelagi maknenye?

Ngek lansung tak beri kate yang dapat aku pegang .
Die macam beri angin aje kat aku .
Kate2 die buat aku berbelah bagi .
Kate2 die buat aku tak yakin pulak nak membenih rase ni .
Ya. Aku nampak kesungguhan die , tapi aku tak suke kiasan yg diberi .
Aku nakkan sesuatu yg jelas sebab aku tak reti menterjemahkan maksud kiasan die .

Ape yang aku ley kate , aku rase sangat bahagia .
Aku penah rase perasaan ni kat [manusia kegemaran] dulu . . .
Tapi setelah sekian lame ,tak sangke sekarang rase balik .
Haih . . .
Btol la, aku da jatuh cinte lagi . . .
Aku ingat [manusia kegemaran] yg terakhir .
Sekarang barulah aku yakin , aku dan [manusia kegemaran] memang tak de jodoh lagi .
Segalenye telah t a m a t . . .
Sekarang orang baru , hati mule berdegup manje .
InsyaAllah . . .
Aku hanye mampu berusahe menjage perhubungan itu , tapi andai kate tak ade jodoh .
Aku terime.

Harapan aku kini hanya mahu

b a h a g i a . . .

No comments: