Monday, September 22, 2008

Bulan & Bintang Kami

Bulan mlm ni terang benar .
Bintang plak , haih . . . bertabur-tabur .
Hehehehe
Relax je mate ni .
Tenang je hati ni .
Eh2 . . .
Tingat pade
m a n u s i a k e g e m a r a n
Die suke tgk bulan .
Die suke tengok bintang .
Aku jadi suke kerane die yg m' influence aku .
Hekhekhek
Yelah . Besenye kalo kua ngan die musti mlm .
Siang2 bizi ngan keje harian .
Malam2 kua , mesti die akan tgok langit .
Bile de bulan ngan bintang , mesti kitorang tgok same2 .
Mule2 aku macam sengal jgak .
Maki2 dlm hati . Yelah , tak pasal2 kne benti kete jap , tgok langit , lenguh syial tengkuk . . .
Tapi bile lame2 tgok , rase k h a y a l [sebutan hnye yg terdekat je tau mcm ne ] hehehehe
Rase macam indah sgt langit bile ade bulan , ade bintang . . .
Bile ngah tgok bulan bintang di langit , perkare yg aku suke pehatikan ielah - raut muke die . . .
Huhuhuhu . . .
Senyum . Kusyuk . Khayal . Mulut nganga .
Hekhekhek
Tapi die masih paling syuwit . . .
Ngeee . . .
Aku rindu kat die lak.
Hmmm . . .
Kadg2 fikir blek , nape aku sggup khianati die ?
Erm . . . menyesal pun tak gune .

Bulan masih sama .
Bintang masih sama.
Aku masih sama.
Hatiku masih sama.
Dirinya masih sama.
Tapi . . .
Hatinya kini tlah berubah .
Bukan salah dia . Salah aku . Mengong

No comments: